חיים אטקין-שמאות רכוש ומקרקעין - מערך התביעות של חברות הביטוח אינו ערוך לנזקים המוניים


עברית  |  English  |  Русский  |  français  |  عربي  |  
הרשם כמנוי חינם על "סקירה שבועית" וקבל מתנה !  |  מתקשרים איתי בפשטות ובמהירות דרך ה - WhatsApp ומקבלים מענה מהיר || צור עימי קשר בווטס אפ 052-3728828 וקבל מענה מהיר בתוך לא יאוחר מ- 24 שעות ||  |  
תאריך ושעה
 


 

      
      
    
        
         

סקירה שבועית
הרשם לרשימת התפוצה

להרשמה לחץ כאן

לארכיון הסקירות

שתף Share
FacebookTwitter




iPhone Supported
 


  סרוק  ומייד נדבר
 

דף הבית >> מערך התביעות של חברות הביטוח אינו ערוך לנזקים המוניים
 


ניהול לקוי של מערך תביעות הביטוח בארץ עשוי להותיר את ציבור המבוטחים ללא יד מכוונת. באירוע המוני רציני מעט יותר מחורף 2010 תחילת 2011, שנראה כמו קדימון לדבר האמיתי, כל המערך הביטוחי יקרוס והמבוטחים יישארו ללא יד מכוונת, מה שיותיר את ציבור המבוטחים חסר אונים,  ללא הנחיות פעולה, ויאיים על יציבות חברות הביטוח. 


חברות הביטוח חייבות לתת למבוטחים ולסוכנים כלים והנחיות כבר היום, לקראת אירוע המוני רציני מעט יותר מהסופה האחרונה, אירוע בו יתרחשו אלפי וגם עשרות אלפי נזקים בו זמנית, בכל הארץ,  תוך מחשבה על תרחיש בו קווי התקשורת יקרסו. זהו תרחיש ניהולי ממדרגה ראשונה המחייב היערכות מוקדמת וחשיבה. אני מודאג מהמצב הקיים, אומר אטקין. הוא יכול לאיים על יציבות שוק הביטוח.

המערך כולו נחשף לצורך בהכנה מקדימה ואני יודע שבחלק נכבד מהחברות יש אנשים נפלאים שיכולים לעשות את הדרוש מייד. אני בטוח שדעתם כדעתי. כל מי שנחשף לכמויות הנזקים מבין ויודע על מה אני מדבר.   

"יש מבוטחים שלקח יותר משבוע עד שמישהו הגיע אליהם ובדק את נזקיהם" אומר אטקין. 

באירוע המוני בו יקרסו גם דרכי התקשורת, יהיה זה כאוס בכל הקשור עם ניהול מערך התביעות והמבוטחים יישארו ללא יד מכוונת שהיא חיונית למזעור וצמצום הנזקים והקפאת המצב הקיים ותיעודו.  

ללשכת סוכני הביטוח ולסוכנים חלק נכבד בהכנות ובהכוונה, ואלו צריכים לפתוח קווי חרום לשרות וייעוץ לציבור המבוטחים. הם חייבים מייד לנקוט יוזמה ולהוביל מהלך לתועלת המבוטחים, אם רווחתם תועלתם וטובתם של אלו האחרונים באמת מעניינת אותם.  
 

מה עושים ? 

יש להכין כבר היום דף הנחיות למבוטח, שיישלח בדואר, מייל או פקס לכל מבוטח, דף הנחיות  לאירוע המוני שיוצמד לכל פוליסה אותה מקבל הלקוח, בו יינתן תדריך קצר ותמציתי כשבכותרתו יירשם שבשל גודלו של האירוע והעובדה כי לא ניתן להגיע לכולם בטווח סביר ומיידי,ובשל כשל במערכות תקשורת, יש לנקוט במספר צעדים הכוללים תיעוד ותחילת שיקום עצמי מתוך כוונה לתעד מצב קיים, להקפיאו ולהתחיל לפעול מייד לצמצום הנזקים כדי למזער את הנזקים ככל הניתן.

 סוכני הביטוח חייבים להיות חלק מהמערך הזה ויש לתת להם כלים מעשיים אמיתיים לשמש כשמאים זמניים כדי שיוכלו לסייע בנושא, ואף לבדוק ולסלק תביעות קטנות בתשלום כספי מיידי,  מתוך תקציב שיוקצה לשם כך, והכל כדי לא להעמיס על המערך הקיים ולשחרר את המערכת מעיסוק בנזקים קטנים שסותמים את המערכת, הוסיף אטקין. 

הפתרון למצב קיצון שכזה מצוי בידי הציבור ולכן יש הכרח לשתפו ולהנחותו כיצד לנהוג במצב שכזה כשיקרה. 

הסופה האחרונה של חורף 2010 היא רק הקדימון, כך סבור אטקין, הרי שינויי האקלים והחשש מרעידת אדמה אינם סתם דיבורים.
 

ההיערכות מראש היא צו השעה כי היעדרה יאיים על יציבות חברות הביטוח. אני מספק שרות שכזה למספר גופים שהבינו שצו השעה הוא ניהול מערכות נזקים בעת משבר. הוסיף אטקין המציג פתרון מערכתי כולל יצירתי וייחודי לניהול תביעות נזקי רכוש בהיקף נרחב במגוון רחב של פתרונות בלעדיים.

 על חברות הביטוח להיערך מייד לגידול דרמטי בנזקים שמקורם במזג אוויר: הוקם מרכז ידע לגיבוש מדיניות להיערכות מדינת ישראל לשינויי אקלים

 

 







הוקם מרכז ידע לגיבוש מדיניות להיערכות מדינת ישראל לשינויי אקלים




נושאים קשורים:








   משרד ראשי - תל אביב והמרכז, רחוב נירים 3 ת"א,  טל': 03-7542873   || מוקד:  24/7 : 03-7542873     פקס: 03-7622513  :FAX                    
 
סניף חיפה והצפון:  טל:  04-8715370     פקס: 04-8715763  :FAX ||    סניף ירושליים:  02-5660085        ||     סניף באר שבע והדרום:   08-6450007     
 נייד:    052-3728828    : Mobile   ||   דוא"ל משרד:   office@etkin.co.il    ||  דוא"ל חיים: haim@etkin.co.il 

    
 כל הזכויות שמורות לחיים אטקין - שמאות סקרים ומידע    © All Rights Reserved To Haim Etkin - Appraiser      ©   1985 -2017 
למעלה מ- 32 שנות מצויינות בשמאות אמינה, נכונה ומדוייקת

 
לייבסיטי - בניית אתרים